jogg + skylift

 
Yndra hur högt uppe jag var igår. Vågade inte maxa skyliften iaf som skall räcka 26m. Fan det är halva svampen!! Inte hade vi några säkerhetsselar på oss heller. Fy på oss men på firman är det ingen som tänker på säkerhet och cheferna bryr sig inte så det är inte så konstigt att det har blivit som det blivit. Fick dock en mildare utskällning av sambon när jag kom hem så idag hade vi selar :-)
När jag gick lite högre än vad bilden visar så blåste det en del så korgen gungade och då blev jag mjuk i knäna och klagade så högt så kollegan tog fram kameran och fotade mig.
Idag behövde jag inte åka lika högt.
De nervösa och pirrande benen i kombination med att så i en gungande korg gjorde att jag var rätt trött i hela kroppen igår. Därför gick jag och Nora och lade oss samtidigt. Ca 19:30
 
Utvilad idag kan man säga :-)
 
Nu skall jag ut o jogga med pannlampa.
Tjing
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback