Nytt sjukhusbesök

Oj vad dåligt det blir med bloggning när jag har fått ändrade träningsrutiner.
Igår var det styrelsemöte i klubben och jag klämde inett kort gympass efter det. Körde väl ca 30 min med bål, benböj, tunga marklyft, biceps och lite axlar.
Hade jag orkat och haft tid ikväll hade jag velat köra lite mtb men jag somnade innan Nora idag och sov väl några timmar innan Sara väckte mig.
 
Imorgon skall jag till USÖ. De skall kolla mitt blodflöde i benen. Är under dubbla utredningar. En kollar kärl och en kollar nerver. Magnetröntgen visade tydligen vissa begränsningar till mitt vänstra ben så vem vet? Kanske är det både nerver och kärl som spökar.
Känns pissigt men jag verkar ändå finna mig i det för det går ju att cykla/träna iaf men inte som jag önskar.
 
Imorgon efter jobbet är det picknick på dagis sen skall jag ut med jobbet och bowla. Det brukar alltid vara roligt vilket får mig att glömma bort det här ben-problemet ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback