Jobb i kombo med 4or

Satt själv i kontorslandskapet från ca 06:20 imorse. Det är fint det för då slår jag igång "min" musik så högt jag vågar. När det börjar droppa in folk framåt 07:30 så hör jag hur en skjutdörr knuffas igen ca 10 meter längre ner i lokalen :-) Då sänker jag.
 
För några dagar sedan flöt det verkligen på med projektet. Idag kom bakslaget. Eller snarare igår när några markägare inte ville veta av mtb-åkare så tänkte jag idag åka upp och reka lite nya stigar för att komma runt "problemet". 
På banvallen upp till bergen körde jag för första gången på ca 2,5 månad 4or a.k.a högintensiva iintervaller. De blev ca 3:25, 3:45, 4:50 och den sista blev så lång som 7:50 men där körde jag safe på ca 89-90% de första minutrarna. Det funkade okej och lite lagom mosig började jag reka stig. Jag började på erkänt fina stigar som jag upptäckte i höstas men nu har det avverkats i området vilket gjort dom något sönderkörda men det var ändå okej. Det var när jag letade nya stigar som jag upptäckte några guldkorn(stigar) och började bli glad för jag tänkte att det här löser sig bra.
Men det gjorde det inte.
Jag kommer inte runt "problemet" på en i övrigt jäkligt skön stig där nästan alla andra markägare tycker detta projekt är en bra grej. Jag skulle kunna släppa detta led-förslag och jobba vidare med andra men samtidigt finns ju så många fina stigar i den här och jag vill ju få en bra helhet.
Ska kolla lite mer imorgon.
Hoppas!
På vägen hem körde jag slut på benen totalt genom att köra några 2or där jag "bombar" på tung växel. Fick inte i dyngen för jag måste ställa ut justerskruven på den nya XO-växeln som för övrigt funkar klockrent men så är det ju SRAM oxå :-)
 
När hela familjen var hemma runt 17-tiden så slocknande jag på sängen. Träningen tog alltså. Fint skit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback