2 har roligare

Oj vad jag har cyklat idag. På 3 olika cyklar. Min egna 26" och min egna 28". Förstnämnda en cube mtb och den andra en cross av märket Focus.
Den tredje hojen är väl den som gjorde mest intryck. Denna häftiga skapelse agerade jag Pilot 2 på i ca 5 mil kuperad och bitvis teknisk terräng.
 
Det var spännande och roligt men också utmanande då man inte har oberoende frihjul utan om den ena trampar så måste den andra trampa oxå. Det ställer en del krav i terrängen men vi var ganska synkade, pilot 1 och jag.
 
Vi körde idag vårt första pass på denna roliga cykel och skall väl hinna med ett till innan vi tänkte köra ett långlopp på den. Ska bli coolt. Tror jag.
 
Efter dagens mtb-pass tog jag crossen ut till svärmors stuga utanför stan där Sara och Nora hade tagit en utflykt. Bjöds på mat direkt efter att jag duschat sen tog det ca 10 minuter innan jag somnade i en soffa :-)
 
Jag älskar magi och tricks. Har sett detta klipp flera ggr. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback