trötta axlar

Jag har problem att lyfta armarna. Är sjukt trött i axelpartiet efter kvällens boxningspass.
 
Senaste tidens träning summeras så här:
lördag 5e jan Velodrom-utbildning, ganska mycket cyklande.
sön fm jogging 60 min
sön em 4x4 spinning
mån: distans ca 3h
tis fm: backintervaller, löpning, storstenshöjden 
tis em: 5x30 sekunders spinningcykel
onsdag: distans 3:15
torsdag: boxning 75 min
Fredag (imorgon alltså).. var väl tänkt vila men...
 
 
Eftersom jag inte för träningsdagbok längre så måste jag sammanställa lite så här för min egen skull.
 
Hade lite trötta ben på gårdagens distanspass men idag har vi (familjen) bara latjat runt på Gustavsvik äventyrsbad och sen blev det inget för benen ikväll på boxningen så jag funderar på ett trainerpass kanske. Tar beslut imorgon bitti. Då jag skall lämna plasma efter lunch lär jag ju inte träna efter det iaf.
 
Efter en sån här vecka har vågen börjat visa bättre siffror. Jag fikar hur mycket jag vill Malin :-)
 
Plaskandet på Gustavsvik tog hårt på Nora. Hon tycker verkligen om att vara där och idag åkte hon vattenrutchkana själv. Om o om o om igen. Senare på eftermiddagen somnade hon samtidigt som hon satt i barnstolen och åt här hemma :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Självklart Ola ;)
Dags att boka en snart? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback