The Tour of hell

Skön känsla i kroppen idag förutom ett knä som gör lite ont. Löpningen i lördags gick bra men det var shoppingen efteråt som gjorde att jag vred till knät när jag körde kundvagnen. Sa nån "känslig"?
Annars är det bara att låta formen bli bättre inför den kommande touren som jag ska försöka köra. Den som www.thesufferfest.com kör mellan 26e januari till 3 feb,
 
Full Schedule:
  • Saturday, Jan 26th: Hell Hath No Fury
  • Sunday, Jan 27th: The Hunted
  • Monday, Jan 28th: Extra Shot + Fight Club
  • Tuesday, Jan 29th: A Very Dark Place
  • Wednesday, Jan 30th: Angels
  • Thursday, Jan 31st: The Wretched + The Long Scream
  • Friday, Feb 1st: The Downward Spiral
  • Saturday, Feb 2nd: There is No Try + Revolver
  • Sunday, Feb 3rd: Local Hero
Detta är alltså deras träningsvideos och eftersom jag nu äger allihopa så är det väl lika bra att hårdköra hela touren och sen invänta formtoppen i mitten av februari :-)
 
 
Nu väntas förmiddagsmöte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback