lugnare vecka

Inte mkt att blogga om förutom att jag sitter och blir imponerad av Henrik Öijer varje gång man läser om hans träningar. Han är lite längre än mig men väger väl nåt kilo mindre och pressar ur sig bra med watt. Syreupptag över 70ml/kg är inte kattskit.
 
Jag själv försökte vila igår men det slutade med att jag joggade en sväng. Ja det kändes mest som rehab för jag vill stärka upp den känning som jag fick när jag körde långpasset för några veckor sedan med Örebro AIK. Det var i fredags efter företagsstaffetten som jag kände av smärtan i vänster ben/knä igen. Därför blev det ca 4-5 km lugn jogg i ca 5:30-6:00 fart och jag gick dessutom två tre gånger.
Det var det enda som var gårdagens träning.
 
Idag tänkte jag lufta trainern igen. Lite mer högintensivt och jag är glad att det funkar fullt ut att cykla med knät.
 
Nähe. Jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback