Mexican stand off

Slog igång youtube och fick denna film som förslag. Gillade den direkt och hade man mer pengar sparat så skulle jag nog slå till på en XX1-grupp.
 
Är sugen på att sticka ut och cykla typ hela tiden men ska försöka hålla mig. INte för att jag tror det försämrar min jäkla åkomma som hindrar mig från att trycka hårt på pedalerna. Igår när jag lämnat Nora på dagis så testade jag att göra tåhävningar på sista trappsteget. Orkade 8 svidande med vänster vad och gjorde lätt 16 st med höger. Detta efter en lugn promenad på ca 10 min. 
Ska cykla lite imorgon fm och kolla cykeln inför tävlingen på söndag. Känns nästan ironiskt att skriva om tävling just nu men jag vill se flera av mina klubbkamrater tävla och jag själv kan ju iaf få provacykla banan och stå i ett startled. Kanske ska jag ta starten, bomba allt vad jag har i 30 sekunder och sen sjunka som en sten och förstöra för andra? Nej skojar bara men ska väl köra ett varv iaf.
 
Fick mothugg på jobbet igår. Tycker att projektet flyter på bra men långsamt men som sagt blev det ett stort steg tillbaka igår men jag är en person som hittar lösningar men de blir ju aldrig lika bra som det första förslaget.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback