Första filmen o utebliven TT

Ja först tänkte jag bjuda på den allra första filmen som jag någonsin redigerat vid en dator. På en gammal Nokia-telefon kunde jag redigera hyffsade filmer (för att vara i mobil)
Nu har jag totalt suttit ca 15 min med detta microsoft-program och självlärt mig lite.
 
Anledningen till det är att det är träningstävling vid klubbstugan idag. Jag själv kan inte köra av två anledningar. Ingen barnvakt och jag känner lite väl mycket i halsen för att tävla. Hade vi haft barnvakt hade jag kanske trotsat halsen pga att jag ofta tränar efter Below-neck-check.
Istället för att tävla tänkte jag filma en del och redigera ihop nåt lika snyggt :-) Som den filmen här ovan
 
Mitt problem
Ja här kan jag blogga sjukt långt men jag har fått mycket hjälp men ändå inget klart svar på vad som är fel. Nåt nervologiskt är det iaf och igår mättes vaderna och låren. Skiljer ca 1,5 cm i omfång på höger respektive. Detta är förstås inget som skett senaste veckan utan förmodligen över lång sikt men kanske på grund av att nerverna inte går som dom ska.
Det kommer att bloggas mer om detta men jag kan nog rikta in mig på att större delar av säsongen är körd på den nivå jag önskar. Cykla kan jag ju fortfarande göra men inte särskilt fort. Från att hoppas vara bland top-5 i H30 blir det nog att fightas i sportklass. Den skillnaden är det. Inget nedvärderande i den meningen men ni som tävlar i mtb förstår.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback