jobb & cx

Mycket i huvudet nu. Cx till 99% men den där sista procenten innehåller sex, sprit och brudar. Precis som vanligt då.
Hann med ett kort löppass idag. Jag tog löparskorna till styrelsemötet ikväll medans Nora och Sara tog bilen. Försökte mosa på runt 4-fart och det höll i 3 km. Sen efter en lugnare period så skulle jag öka igen men då höll det knappa kilometern. Kul med nya klockan men igår upptäckte jag på XXL att jag inte hade behövt köpa den från USA. Nä jag kunde ha köpt den på det prispressande företaget och dessutom tjänat tid o pengar på det. FUCK!!
 
Blev ett rekordkort styrelsemöte, dryga timmen tog det.
Lutar åt riktigt stora startfält även i år i Kumla. Najs!
 
En annan sak:
Jag anser mig vara hyffsad på att jobba med motorsåg. Men när jag jobbar med Patrik på jobbet framstår jag som en lärling. Idag gjorde han detta:
 
Ännu roligare är att vi lyckades få ett träd till att ramla mellan containrarna. Men då hade vi tur.
 
Nu skall jag maila lite till. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback