Trainer, löpning och nämndemöte

Jahåjaja..Ännu ett möte att minnas. Jag är nyligen hemkommen från mitt livs första nämndemöte. Lite tråkigt men vissa saker var intressant oxå eftersom man är engagerad i föreningsverksamhet.
Jag själv hade visst en punkt på mötet förresten, de var ju därför jag var där. Tror visst att det var den fråga som fick mest frågor under kvällen. Tror jag vann åhörarna :-)
 
Jag har ju sagt några ggr denna sommar att min racer fortfarande har haft trainerdäcket på. Nu när senhösten är i antågande så passar det ganska bra för igår fick trainern göra säsongspremiär. Kort men nyttigt pass när Nora somnat. Det är ju just det som är så perfekt att ha en trainer hemma.
 
Imorgon blir det nog ett löppass när den lilla har somnat. Hoppas på fina intervaller. Förra onsdagen körde jag ju 5x 1000meter. Imorgon funderar jag på 8x800m i något högre fart. Hoppas benen är med mig. Jag vill få några bra löppass till innan jag med hjälp från Loket Svensson från Örebro AIK ska sätta det där perset på 10km.
 
Men om jag skall göra det skall jag nog inte göra som  jag gjorde igår på jobbet. Stå och kapa massa plattor utan skyddsmask. För hela kvällen och även imorse så kunde jag plocka svarta snorbusar ur näsan. Då kan man ju tänka på hur mycket som följt med ner i lungorna :-(
Idag var jag klokare
 
Tjing. Snart är det whiskeymässa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback