Gräsänkling

Jag trodde jag skulle hinna med mer datortid nu när Sara är bortrest och jag och Nora camperar ihop.
 
Jag har sen ganska lång tid tillbaka fått erbjudande på mailen från groupon. Oftast är det ointressanta saker som resor, skönhetsprodukter eller annat skräp. Igår fick jag dock ett häftigt erbjudande som jag nappade på.

Escape!  Survive a Zombie Outbreak 

På stråssa gamla gruvområde skall jag nästa lördag göra följande:

Status

I en hemlig forskningsanläggning har militärpersonal och forskare med deras familjer stängt in sig för att finna ett botemedel eller antivirus mot pandemin. Precis när man tror sig ha funnit ett fungerande antivirus händer det ofattbara. Man förlorar kontakten med delar av anläggningen.

Uppdraget

Ert uppdrag är att ta er ut med antiviruset levande för att kunna rädda världen. Beväpnade med endast enklare vapen och få kulor måste nu ta er genom det helvete anläggningen har blivit. Bakåt finns ingen räddning enda vägen ut är framåt. Förhoppningsvis kan ni hitta mer vapen och ammunition och kanske överlevande längre in i anläggningen. Tiden är knapp och ni är världens sista hopp.

En unik upplevelse

Detta är en mycket nervpåfrestande  aktivitet och vi vill varna känsliga personer för de verklighetstrogna inslagen. Aktiviteten kan dock anpassas i nivåer beroende på hur starka nerver ni har. Det gamla gruvkontoret är i sig en mörk och kuslig byggnad, vi har nu byggt om det 1600 kvm stora komplexet för att göra känslan komplett. Med de sex våningarna indelade i allt ifrån kontorskomplex till högrisk laboratorium kan det vara idé att besöka en toalett innan ni börjar

Här är några bilder från batalj.se

Tror ärligt talat INTE detta kommer bli en flopp. Me like.

 

Eftersom Nora lägger sig ganska tidigt om kvällarna passade jag på att hyra en film som Sara ändå inte vill se. TinTin. Jag har sedan länge varit skeptiskt till det "nya" sättat att göra film på. Halvanimerat. Avatar lyckades skitbra men TinTin är en i raden som jag inte vet om jag skall se som teknat eller "riktig" film. Vissa bitar är jättesnygga men vissa bitar ser bara konstigt ut.

 

Nu skall vi ta en joggingtur med joggingvagnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback