blir någe sjukt av det här

trots att jag är lite dämpad just nu pga av halsont som bara blir värre o värre så har jag nyligen fått ett mail som gjorde mig så glad. Tack goa vänner!! Årets midsommar kommer att bli bra.
Jobbat effektivt idag men vad spelar det för roll när man vill träna i detta underbara sommarväder vi har fått. Ser joggare och cyklister överallt och jag går och är sjuk. SÅÅÅ onödigt.
Skulle lägga mig tidigt igår men så bjöd grannarna ner oss på kaffe och paj kl 21:30 så klockan sprang iväg till 23 oo innan man kom i säng. Trevlig grannsämja i huset.
God natt från en ynklig sjuk (men glad) man.
En bonusbild från Tallin

Kommentarer
Postat av: Skogsbonden

Kommer blir en bra helg :-)

2012-05-24 @ 16:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback