hallå vilodag, vart är du?

Jo visst borde man ha vilat igår kanske. Blåmärken från all vattenlek i lördags eftermiddag och för att inte tala om träningsvärken från det spontana gymbesöket. Ändå blev det en lugn joggsväng på ca 6 km. Rullade skulle man kunna säga på cykelspråk.
Idag var det vuxenträningen och jag var hemma i ca 25-30 min mellan jobb och tränaruppdraget. Kändes jättetråkigt att möta en strålande glad Nora som man bara vill gosa och busa med men jag tvingades istället fixa cykeln, byta om, packa en väska och fara iväg igen.
Är glad och tacksam för de måndagar som jag har bytt bort. Det är skönt att inte vara borta varje mån. Tack för er som backat upp då.
Här har hon precis öppnat en present som innehöll en jättenyckelpiga.
Dagens vuxenträning.
Hyffsad uppslutning. Proffscyklisten Wengelin kom men han imponerade på ungdomarna medans vi vuxna cyklade iväg mot hångelplatsen och körde lite högintensiva intervaller. Sved gött i benen. Samlade lite för lite tid för att det skall räknas men va fan..Fick ju kräma på iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback