Starka tjejer

Vaknade upp i en utbäddad soffa idag. Utvilad trots att klockan blev midnatt innan whiskeyglasen var tomma (tur inte flaskorna blev det). Att Pershyttan var fint visste vi men nu har i lärt känna några "locals" lite bättre. Trevliga de där skogsborna. :-) Den fina morgonen toppades med frukost ute i morgonsolen i trädgårdsmöblerna.
 
På eftermiddagen så drog vi till klubbstugan där sara trimmade några korta partier innan trimmtråden tog slut. Otur men jag tror de värsta partierna fick sig en omgång iaf.
Jag (med Nora på ryggen) högg oss fram med min machete och rensade lite. Blev sugen på att dränera vissa partier oxå men tid, ork och möjlighet gjorde det omöjligt denna gång.
Sen hann jag precis med att inventera klubbens klädförråd.
Sen kom Sara tillbaka och vi åkte hem. Sara må vara ung men hon besitter grymma kunskaper och erfarenheter i köket tycker jag. Koka soppa på en spik är lite av hennes melodi. Idag blev det en grym rätt som man lätt skulle betala 150 spänn för på lokal.
 
Snoret börjar avta och jag känner mig lugn inför Vansbro marathon. Absolut inte frisk än men lugn.
Sitter och lyssnar igenom lite okända band inför rockstad falun. Här har ni 5 hårda brudar t.ex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback