lätt frustration

Vad svårt det skall vara att planera!! Blir det ännu svårare? vem vet. Sara och hennes far har fixat med skrotis även denna kväll. Våran gamla OPEL från -85 skall ju säljas så vi vill ju ha den i ett säljbart skick. Sen använder vi ju den fortfarande så det är väl bra om den funkar för vår egen del oxå.
Nu är det inte det som stör mig utan att min planerade träning sket sig. Nä jag vet att den är väl inte mkt värd jämfört med dotter, sambo och att vår bil ska fungera men jag har för första gången sedan 2002 bara ett mål denna säsong. AXA fjällmarathon. Nu är det ca 1,5 vecka kvar och jag är inte där jag vill vara.
Synd och det är inte mycket att vinka på nu heller. Kan inte börja nu att träna hårdare för det ju typ dags att lätta på träningen. Detta stressar mig.
Vila igår och idag alltså vilket gör att imorgon blir det ett dyngpass med salomonskor och camelback.
Skall spana in några sköna filmer nu så motivationen är på topp inför imorgon.
 
Hinner jag så kanske man skall glida förbi löpex och löparlabbet på vägen hem oxå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback