laddar inför 1000 höjdmeter imorgon

Synd att man måste jobba för det är spännande i Touren nu. Önskar jag sett dagens mördaretapp och även imorgon då jag hoppas Fredrik har pangpangben och kan ro hem polkatröjan. Idag hände tydligen följande:
 
 
Imorgon ser det ut så här. Ganska tuff sträcka. Kort men tuff, som Nora :-)
Stage profile 5 bergspris!!
 
Jag själv tränar inte mycket. Faktiskt inget alls denna vecka men helgen tog hårt och sen har jag väl antagit en utmaning imorgon kan man säga. Jag skall bestiga kvarntorpshögen 10 ggr och jag har 5 timmar på mig. Jag siktar dock på att klara det på ca 90 min. Jag gissar tiden grovt då jag aldrig gjort något liknande. Man skall ta trappen upp, fortsätta mot toppen sen ta vägen nerför.
 
Mer info hittar du på: http://www.quiteright.se/trappans-strackning/
 
När vi var och handlade idag så köpte jag mig en belöning som jag skall ha efter jag klarat av denna utmaning. Äter det nog även om jag misslyckas
Om ni undrar om boken i bakgrunden så var det Saras inköp från ICA maxi. Hon har fastnat för de där med drinkar. Varningsflagg!!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback