Fysisk nivå åt helvete

Men fan!!!!!!!!!!!!
Igår när jag skrev här kändes det okej. Inte mycket snor och tänkte att "japp, det är lugnt med Vansbor maran.
 
Sen hände nåt.
 

På 24 h har halsen svullnat igen och det gör ont när jag typ pratar och sväljer. Det har eskalerat i en rasande fart och jag trodde jag var på väg att tillfrsikna. Det måste ha kommit nån annan jäkla bacill. Jag har inte gett upp hoppet än men då skall det gå ner lika mycket på de nästkommande 24h. Sen vill jag känna mig okej på onsdag. Då kör jag men vad är oddsen för det?
 
Vansbro terrängmarathon var/är ett delmål för mig inför AXA fjällmarathon den 11e aug så visst är den viktig men samtidigt betyder den ingenting. Bara det att jag o S har sett fram emot den så länge. Sara förresten har kastat in handduken. Hennes hälsena kommer inte att fixa den och SÅ mycket är det inte värt att riskera framtida hälsan.
 
nä nu går jag och deppar ännu mer. Hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback