dagen o korthet

Då vi har lovat varandra att lägga oss kl 21 idag så blir det nu en så kallad snabbis:

Lagat kanske världesn godaste lasagne idag samtidigt som Nora vandrade omkring i köket med sin hälsenedödare lära-gå-stolen.
Varit på pappis med Nora och efter det så gick vi och två andra pappor en timmes promenad.
Satte mig sen på trainern men det blev ett skitpass men ändå ett genomfört pass. På 45 min. Kattskit men träningsvärken från igår är ju inte att leka med så va fan gör man?
Hoppas det blir bättre imorgon. Fikadejt på stan kl 10 och sen öppna förskolan efter lunch. Om jag inte tråkar ur från den och springer med Nora istället. Får se.
Nu längtar jag efter Sabatons nya skiva som verkar bli på svenska. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback