jaha...dax igen. sjuk.

Hade en svidande känsla i halsen igår. Misstänkte att nåt var på gång igen men denna vinter kör jag efter teorin "det är lika bra att träna för snart är man väl sjuk igen".
Idag kan jag klassa mig som sjuk. Att vara sjuk i min värld är att jag inte kan träna. Naturligtvis sitter jag på jobbet för SÅ sjuk är jag ju inte. Tacklar det ganska bra just nu då jag älskar Nora mer än något annat och man kramas, pussas, tar hennes napp osv då o då så det är jäkligt svårt att undvika de baciller hon tar med sig från dagis.
Blev en mil löpning igår kväll. Jag trivs ganska bra i skenet från pannlampan. Dom där salomonskorna spikecross känns bättre o bättre så länge det är snö o is under skorna. När det blir ren asfalt så känns det inge vidare med dubbar men det kanske ska vara så.
Jag höll en fart runt 4:30- 4:40 igår. Kändes något ansträngande men inte mer än att jag kan kalla det snabbjogg.
 
Nähe...Nu skall jag fortsätta med den tråkiga biten i detta projekt. Den teoretiska pappersbiten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback