fest för lidande på trainern

Ja shit vilket slut på arbetsveckan jag hade. Onsdag: ploga snö, Torsdag:kommunfesten, Fredag:utgång men nycktert.
Natten till idag sov jag nästan 12 timmar. Välförtjänt!
 

Igår joggade jag en sväng men bara för att få den där mentala medicinen för välmåendet. Det var ju idag som jag skulle göra ett maxtest i klubbstugan. Testet gick väl okej och jag kunde pressa mig själv ganska långt tycker jag men benen är ju inte vad dom en gång var så jag är väl nöjd med resultatet.
Då ett maxtest är ganska kort och det är ju bara jobbigt på slutet så var jag motiverad för att träna mig bättre nu på eftermiddagen. Har fått en bränd cd postad till mig och idag testade jag den. Den är upplagd som ett intervallpass och passar oss cykelnördar. Här har ni ett smakprov på hur en intervall kan se ut:
 
Nu körde jag 5x4min och jag måste säga att jag är rätt nöjd med det passet. Fick till ett schysst flås i alla intervallerna.
 
Imorgon väntar det jobb på trädgårdstjänst. Undra vad man får göra nu när det ligger så mkt snö ute.
 
Nu väntar oxå en vecka med ovanligt få saker inplanerat. Hur skall det gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback