Skrotis såld & film för valpen i Team KALAS

Igår kväll ca 21:58 lade vi ut annonsen på vår bil, known as Skrotis, på blocket. Kl 22:10 hade det ringt 3 st och ytterligare 11 st har ringt idag. En sak är lite bitter idag. Vi skulle ha satt en högre prislapp.
 
Nåja, imorgon försvinner den och vi är redan nya bilägare till en volvo från 1995. Hela 10 år yngre än skrotis!! Då finns det lyx som servostyrning och centrallås.
 
Dagens jobb:
De två tallarna närmast stenen var det som ramlade kontrollerat idag. Vi ville helst inte få dom mot huset :-)
 
 
Idag fällde jag och kollegan två för mig rekordhöga träd. Hade jag jobbat med någon annan på firman (oavsett vem tror jag) hade nog jag fällt träden men Patrik är nog säkrast av alla på jobbet när det gäller motorsåg så det var bara att vara ödmjuk.
Vet att Mattias Nilsson i Team KALAS är svag för sånt här så den här är till dig
Det knäppande ljudet ni hör i filmen är jag som vevar på trädfällarhjälpen, "den röda stången"
 
Är det någon i närheten av Örebro som vill köpa 6 st stora tallstockar på 4,3 meter var så hör av er omgående.Känns synd att behöva köra dom på tipp.
 
Ikväll blev det vila men imorgon hopas jag på ett kort mtb-pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback