lerinpackning

Inga bilder. Det är jag för snål för.
Någon som är frikostig, ja nästan slösaktig, med bilder är Johan F. Fotar han nåt så är det från alla håll så man verkligen ska få sig en 360graders vy av objektet.
Han fotade (kanske film med) under dagens leriga vuxenträning.
Med 10 min kvar till kvällens träning spöregnade det verkligen men slutade lagom till vi skulle ge oss av. 16 eller 17 st var vi som höll ihop hela passet på leriga stigar. Nästan hela sträckan var ny för mig och det finns ju vissa guldkorn alldeles utanför stan som man har missat alltså.
Min hals är väl varken bättre eller sämre men när jag i slutet av dagens pass pressade upp pulsen lite så kände jag samma känsla som igår. Det viner o rosslar lite. Hoppas detta är peaken och att jag snart blir 100% igen. Så bra som det kan bli iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback