Tbaks t rutinerna

Började jobba idag. Fick visst jobba mestadels i Lundbergarn vilket är rätt kul. En ny är ju beställd och då blir det förhoppningsvis ännu roligare :-)
Dessutom fick man riva och förstöra massa uteplatser och det är faktiskt lite roligare än att bygga nya.
Vilodag idag. Benen fick sig en rejäl omgång igår så det är dom värda. Blir snart en film. Älskar ju film. Särskilt på 46 tum och surroundljud.
Appropå film. Jag upptäcker ganska ofta filmmisstag men i en av mina favoritfilmer, Galdiator, så har jag inte sett några. Inte förrens jag såg detta klipp:
Sen är många saker förstås helt omöjliga att veta när man ser själva filmen om man inte är så allmänbildad att man vet när vissa härskade eller när saker och ting uppfanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback