Könsord på kvällen

Igår var det bowling med firman. En ganska rolig tillställning där man slipper att träffas i blåkläder och får dessutom vara lite onykter. Det bjuds på bowling och mat och det fixar man ju helt utan prestationskrav. Det är mest en rolig grej. Man slipper vara så tävlingsinriktad..
Ja eller hur!
Jag sopade hem det med en serie på 172 poäng. :-)
Finns så mycket att berätta om denna kväll men samtidigt orkar jag inte blogga så megalångt idag för det har varit en jättelång dag.
Idag hade vi ju namngivningsceremoni för Nora Vinterbarn Backlund. Det blev jäkligt lyckat men ni får inga bilder idag då dom fortfarande är i kameran. Ca 35 gäster hade vi i den hyrda lokalen, mycket fotande, ätande och fikande. O ett jättetack för de jättefina presenterna. Noras gudmor läste dessutom upp en så fin dikt att Sara började grina efter 2 rader :-)
Vi började med förberedelserna direkt efter frukosten idag ock kom väl hem här strax efter kl 19. När vi båda är trötta så blir vi ganska fåordiga Sara & jag men båda fungerar så bra som team så vi är ändå ganska effektiva. Jag bar upp saker i omgångar från bilen och ville vara supereffektiv och ta med mig lite soper ner. När jag lyfter fram kompostpåsen för att knyta till den går botten ur och blandat kompost åker ut på köksgolvet. Då kom det en ramsa som hade fått tyst på kapten Haddock.
Utebliven träning
Ja inte nog med att det har varit mycket att stå i de senaste dagarna. Kanske just på grund av att det har varit så mycket så har det brutit ut någe skit i min kropp. Inge allvarligt men tillräckligt för att jag skall hålla mig undan träningen. Lite småsnorig, svaga känningar i halsen.
Imorgon däremot hoppas jag att jag kan cykla lite i Kumla för då finns chansen för dig som vill smygträna på banan inför Kumlacrossen. Samling vid Djupadalsbadet kl 15.
Vill du hjälpa mig/Almby IK nästa helg med själva tävlingen är du väldigt mycket välkommen att höra av dig till mig på [email protected]
Vi ses o hörs
Nu skall jag nog ta undan lite av alla diskrester. Ser ut som slaget i Poltava här hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback