i väntan på rörliga bilder

Jag har sett ett prov på filmen från Kumlacrossen. Det ser lovande ut. Det skall redigeras lite till och sen blir den klar på torsdag. Här kommer dock stillbilder från NA. Det kanske finns fler där ute som tycker det är en för dyr tidning att prenumerera på.
Jag undrar vad Dennis (3a i prestigeklassen) får för sladd eller missbedömd sväng här ovan på stora bilden.
Chefen ringde igår. Det hade köpts in ett nytt fordon speciellt för mig till vinterns snöröjning
När Nora vaknar ska vi ta en finpromenad i solskenet. Det gäller att fördriva dagarna som pappaledig. Jag tror jag är bättre på det än min kärlek Sara. Hon vill fortsätta plugga och jag klarar av ledigheten bättre än hon men så är det ju det här med ekonomin oxå...Det är fan inte roligt alltså.
Gårdagens träning på rullskidorna har tydligen satt spår vid skuldrorna. Najs. träningsvärk är nog den bästa smärtan. Näst efter spanking ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback