Mange smith`s första hit

Här sitter man o beklagar sig att man inte är i samma slag som tidigare. Att det går långsamt i backarna o.s.v. Sen lyxar man till det titt som tätt med att besöka Triumf Glassbar på vilodagarna. Jag vill ogärna tro att de sakerna har ett samband


En massa sött!

Idag blev det 2 kulor dammsugarglass, en maräng och så en mintchoklad. Man kan tydligen välja färre än fyra kulor oxå men jag förstår inte varför någon skulle vilja det?? Sara orkade inte hela sin glass och inte heller min syster som var med på min & Saras dejt. Jag löste de problemen ganska smidigt tycker jag...

Vilodagen fortsätter och antingen så behövs den eller så ställer den bara till det för benen känns jättesega idag. Tur att det är träningstävling imorgon så man får ett svar på formen. 

På måndag är det vuxenträning som vanligt. På schemat står snabb stigteknik. Förutom omkörningar (tack Carl)  så kommer det  ges lite tekniktips på hur ni kan köra snabbare över typisk kilsbergsterräng. D.V.S rötter och stenar. När det gäller omkörningar så vill jag (mest för skojs skull) att ni kollar in Oscar Byhlinder när han körde om en jävla massa folk på en världscupbana för ca en månad sen

Se, lär, utför på måndag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback