Hur kort är en distans & vår = glass



Alldeles nyss tog vi en promenad till Statoil och köpte oss varsin glass. Vi prvade självklart en av vårens nyheter: Daimstrut Pear. Det var en bra mix och vi strosade hemåt. Jag med träningsvärk och Sara med sin foglossning.

Jag och kärleken fikade med Karin & Daniel uppe på svampen idag och jag hade ju tänkt att ta några bilder men glömde helt enkelt bort det. Det är väl ett bevis på hur trevligt vi hade det när vi samtalade om tävlingar, semesterresor och annat skvaller.
Efter det så ville jag ju rulla lite cykel för vädret idag har ju varit sagolikt underbart. Nu är det vår i luften och jag verkar inte ha fått något bakslag på gårdagens träning förutom träningsvärk utan känner mig lite bättre. Så en lugn cykeltur i saktlig fart via Kvinnersta, Frövirondellen, över till Lockenkil, Närkes Kil och hem. Det var väl inte så långt att det kan kallas distanspass direkt men jag tycker inte att jag ska köra något annat just nu. Jag vill inte friskförklara mig än då denna förkylning har varit en av de mest långdragna  skeetförkylningar jag haft på länge.

Imorgon väntas jobb igen men det bli en kortvecka då vi drar till Tallin på torsdag :-)

Kommentarer
Postat av: Johan F

Jag kom att tänka på en sak när jag trampade till jobbet idag... Hur går det med Almbyklädbeställningen?

Postat av: Ola

Har fått ett mail från posten att kläderna är skickade så nu är det nära.

2011-03-21 @ 09:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback