vad vill ni?

Igår kväll blev det ett komprimerat pass. Var ute strax över en timme men hann bli rejält trött och det är väl det som räknas?? Jag åkte till sörby slalombacke och körde 10 ggr på samma växel, den näst lättaste. Det sved gött i benen de sista 3 ggr. Backen är tillräckligt brant så man får ta i ordentligt och sen måste man kompensera med överkroppen så inte framhjulet reser sig. En typisk xc-backe. Trampade sedan ur genom att köra halva Markaspåret innan det var dax att åke hem till mina sovande blondiner.

Natten har varit nästintill perfekt. Mycket sömn ända fram tills klockan 4. Senare på morgonen så sa Sara att jag skulle kolla bland bilderna på mobilen. Hon hade smygfotat mig inatt.


Här kommer oxå den snygga film som
Johan har klippt ihop från tjejlägret i Pershyttan. Alla skakningarna beror på mig. Jag är ju inte så följsam på cykeln :-)

Bergslagstramp mtb-weekend för tjejer - del 1 from Johan Fintling on Vimeo.

Måste man föda ett barn för att besöksstatestiken skall gå upp så här mycket? Trodde att det var cykel och träning som var intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback