Vila och en lätt rök

Nu hör jag från tv-rummet hur det tredje mat-realterade programmet i rad går...Är det anledningen till den växande magen? Är jag oskyldig? Är det en matbebis?
Nej just det...Ultraljudet.

Idag har jag mest suttit och surfat med mobilen på jobbet. Nej kanske inte mest men ganska mycket. Var tvungen att skicka ett sms till falun för att få
en sida uppdaterad då den inte blivit det sen i måndags. Det är nämligen så att jag lastat snö på EN lastbil och när den varit och tippat så har jag stått där utan något att göra.
I örjan när jag körde Lundbergarn så kändes det som jag körde en både stor och smidig maskin men nu den senaste tiden har allt fler börjat påpeka "vilket liten maskin" och " känner du dig stor nu " (va?) Jag är snart berädd att hålla med att den känns liten (maskinen) men smidig (båda) men snart måste jag nog be firman att uppgradera lite. Typ en sån här:

/>
Sen hade jag tänkt att jogga lite idag. Testade ju det igår morse och det kändes helt okej i vaderna. Dock ändrade jag mig nästan omgående för när jag nådde soffan så ville kroppen vila. Huvudet protesterade inte utan jag lade mig och såg två avsnitt av Pacific, nr 7 & 8.
När det där marathonet med matprogram började kände jag att lite av livets vatten behövdes så nu njuter jag en ung skottsk pojke på 12 år vid namn Macallan.
Angående träning funderar jag på dubbelpass imorgon när jag ändå är ledig, ett i klubbstugan och ett på kvällen med pannlampa. Där emellan borde man ju vila men jag misstänker att det är någon som släpar mig genom ikea.

Fan va gött att bara jobba en dag på en hel vecka :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback