kvällsträning

Idag kom det ännu ett sånt där sms som lockade mig..

kl 19 ikväll stod carl,
Johan, Mattias F, Emil och jag vid bromsplan. Laddade för att i mörker köra finfina vintervägar. Emil & Carl hade odubbade däck så jag var lite orolig för att Emil, som förresten fyller 14 i år, skulle gå omkull nångång under passet. Den enda som satte sig i en snövall ikväll var jag :-)

Johan som har det fina fysiska utgångsläget för att verkligen kunna lyckas inom cykel tog kvällen enda bild/bilder så kika på hans sida lite senare. När han har återhämtat sig :-) Han tyckte det gick lite fort under vissa stunder. Det tyckte jag med men då jag alltid hade sällskap både brevid mig (mattias) och någon på hjul (Emil) så var det väl okej fart. Eller?
Har ej kollat närmare på suuntoklockan men 1h 45 minuter var jag ute iaf. Tack för ett roligt pass gubbar ( o pojken)

Imorgon är det tisdag och då kan man som medlem i Almby IK komma och träna i klubblokalen mellan 17 och 18. Det skall jag göra och så får vi se hur benen känns då.

Jobb
Har kört snöslung uppe på GIH:s tak idag. De ville inte att det skulle rasa i år heller.
Och på eftermiddagen när jag körde lite traktor mötte jag en tjusig blondin i en stor långtradare som direkt sms:ade mig. Hur ofta händer det ? :-)

Kommentarer
Postat av: mamma milla

vi får sluta träffas så där Ola...:D

Postat av: mamma milla

vi får sluta träffas så där Ola...:D

2011-01-04 @ 14:18:43
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: ola

Ja nu såg ju jag knappt dig där uppe i hytten men OKEJ då. Det är slut.

:-)

2011-01-04 @ 19:47:06
Postat av: Jennie

Tänk det var den första blondinen jag oxå tänkte på ! Heja Millan =) Och kram på dig oxå Ola....

2011-01-04 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback