UST i arbetet

Jag är trött idag. Lite stel oxå. Jag har en sån där lätt träningsvärk som ligger lite i bakgrunden på ett skönt/ont sätt.
Nu när jag har varit hemma några timmar så känner jag för att somna. Det var nära när jag lade Nora nyss :-) Det kommer att ske oräkneliga ggr i framtiden.
Mer action blev det på jobbet idag. Ofrivillig action. När jag tippade av ett lass med virke med Lundbergarn gick en slang till vagnen av och det pissade ut nånstans mellan 10-20 liter hydralolja. Jag tvekade inte en sekund att ringa 112.
Då det är fruset i marken och ett tunnt snötäcke var det ganska lätt att samla upp det mesta av hydraloljan.
Ingen träning idag som sagt men imorgon blir det :-)
Sara är mkt mer på hugget nu för tiden om att "paxa" sina grejer. Idag ringde hon mig och frågade: kan jag paxa träning ikväll?"
Nu inför all ledighet så är det huggsexa om träningstiderna här i familjen. Även Nora blir starkare o starkare. Tror att hon och Sara snart kan använda samma vikter på gymet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback