Lögn & svek

Inte kan man lita på mig inte. Skrev nåt om löpintervaller idag. Blev visst tacos och besök av ägaren till crossen som skall vinna cx-avslutningen på söndag :-) (anmäld i F11-12)

Martin Johansson svängde förbi med den när vi lockade med det svenska fredagskäket tacos och vi skrattade och mobbade Sara. Lättare med två mot en.
Får se när jag ska prova denna cross. Misstänker att det blir nån timme innan start på söndag. Dessutom skall jag ju jogga som uppvärmning men det kanske underlättar mot prestationsångesten. Om jag väntar så länge som möjligt att sitta på cykeln så skapar jag kanske inga krav på mig till loppet. Kanske...
I förrgår möttes jag av Sara o Nora i dörren när jag kom hem. Nora hade katrinplommonspure under näsan och såg ut som en mini-Hitler. Då kom jag att tänka på denna gamla sketch
Imorgon blir det (kanske eller förmodligen) intervaller efter jobb men innan: packning, bilbyte, O`Learys, Nattsömn.
Får se om det blir rapportering från Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback