Filmrecension och träning förstås

I förmiddags blev det en joggingtur på ca 75 min. Borde ha avverkat ca 14-15 km iaf men vem orkar räkna egentligen. Sen har jag och världens goaste bebis gjort stan.

Nu ikväll spontanhyrde jag två filmer. Den ena såg vi just och jag tror Nora gillade den lika mkt som jag för hon ville absolut inte sova. Filmen var den tredje av Transformers. Jag hade inga stora förväntningar då tvåan sög kotte men attans alltså!!! Riktigt bra och jag tror banne mig att Sara tyckte den var bra oxå.
I tvåan var det mkt snabba klipp så man inte han reagera i slagsmålen mellan robotarna. Nu var det inte så. Flygdräkter, snygg tjej, vapen och riktigt snygga specialeffekter.
Den ska jag köpa så triologin är komplett.
Jag är förresten 33 år gammal/ung. Svårt att tro va!?
De senaste banden som Rockstad Falun har presenterat är mimikry och sister sin. Här nedan det sistnämnda. Rätt bra musik att sitta i sommarsolen och svepa en kall till eller vad tycker ni?
Imorgon väntar några timmars jobb. Jag skall fixa lite med klubbens sprintskidspår. Sen blir det väl förhoppningsvis film nr 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback