Trött

Den senaste veckan har jag och kollegan grävt hål. Jag har jobbat med spett och han med hålskopan. Ca 65-68 cm ner i grus, sand, lera och djävulens material 0-90. Svetten har lackat och det har kompenserats med lyxfika inne på ett av universitetets fik. Det har ju liksom legat bakom ryggen på oss.
Summa av detta: viktnedgång. Jag vägde efter kvällens joggingtur 66,6 kg. Även det ett av djävulens tecken?
Om jag vägde det samma på gårdagens testcykelpass så körde jag ju på 5,04w/kg.
Annars så är jag mest trött och om pengarna fanns så skulle jag unna mig en ryggmassage. Vad jag däremot unnar mig är veckas semester. Denna semesterperiod har vi dock en del saker inplanerade. Som imorgon t.ex. Då står Noramarknaden på schemat. Jo vi ska sälja Nora naturligtvis :-)
Dagens träning
Jag kollade klart på dagens vueltaetapp innan joggingskorna knöts och jag körde en av mina vanliga turer. Följde lillån mot Naturens hus, Rynningeviken, gamla soptippen, venaspåret och hem. 12 km på 58 min.
Nu håller jag mig knappt vaken.
O så tvätt-tid kl 7 imorgon. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback