3D sladdande effekt

Jag har hittat sladden!!!!!!!! Låg bland andra sladdar naturligtvis. Som att leta efter en orm i en hög av ormar. Har därför laddat upp några filmer på tuben. Här är t.ex en av dem ifrån i måndags:
Igår blev det en konstig dag. Smet från jobbet för att besöka vårdcentralen. Träffade en duktig läkare som misstänkte att ett muskelfäste kunde vara skadad eller av. För att utesluta skelettskador fick jag en direktremiss till akutröntgen på USÖ. De tog säkert 10-12 bilder och verkade göra ett bra jobb. Nu hittade de som tur var inga sprickor i min otroligt starka benstomme vilket nästan kändes som ett nederlag då sjukvården lagt ner så mkt omsorg på mig. Jag fick liksom ganska mycket för de 120 kr som jag först betalade på vårdcentralen.
Dock skall jag nu få en ganska snabb remiss till nån ortoped som kan mer om muskelskador. Smärtan finns kvar och det blir några "AJ jävlar" på jobbet och vissa saker går inte alls att göra.
På kvällen blev det en rastlös vilodag vilket rörde om mina splittrade tankar i huvudet om att vilja prestera och träna mkt o hårt. Jag har Saras fantastiska stöd OM jag skulle vilja cykla mer och den tiden kommer nog men just nu måste jag sätta igång att löpträna. Ja för det är ca 3 månader kvar till AXA fjällmarathon :-) Men känslan att vara stark under en tävling är underbar. Motsatsen är att bli ifrånkörd vilket nu sker mer frekvent. Läste på en sida häromdagen att en snabb gubbe ;-) kört 15 ggr i en slalombacke. Då känner jag att den nöjda känslan vill jag oxå ha efter ett bra backpass. Jag hoppas nu på att Hammarö 3 dagars ska ge grym träning och att få höra mycket historier från klubbkompisarnas Italienresa som de nyligen har gjort.

Biorecension
Var nyss på premiären av Thor 3D
Förts vill jag bara säga att formatet 3D behöver utvecklas ett tag till. Visst är det ganska häftigt men det är inte bra än. Men filmen Thor är däremot bra. Riktigt bra. Bra effekter och den utspelar sig både på jorden och i Asgård och filmen underhåller verkligen. Små inslag av humor på en lagom nivå och kraft, ära och historia är väl tre stora pelare som håller upp filmen. Man får bekanta sig med flera figurer från den fornnordiska mytologin så som Loke, Oden, Sleipner, Heimdal m.fl.
Är mycket nöjd och ger den 3,5-4 av 5 möjliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback