kort o snabb

Oj vad tiden springer iväg när man har kul (??) Sitter och drar mail efter mail rörande cx. Har dessutom anmält mig till en deltävling.

När jag och kollegan jobbade cyklade Sara förbi och erbjöd sig bjuda mig på middag på Saigon, favvohaket, efter att jag sprungit med jobbarkompismats.
Han o jag körde ungefär en timme och faktiskt tror jag att vi höll en lugn takt. Hade GPS:en funkat så hade jag vetat men nu krånglade den. Vi provade lite nya stigar och snackade massa killskvaller. Ja inte om killar utan mera sånt där som killar snackar om. Teknikprylar, träningsläger, kommande utmaningar mm.

Sitter här fortfarande proppmätt efter en trippel med extra ris från Saigon...
Avslutar med en film som enligt Sara" Bara du tycker den där är rolig"

Kommentarer
Postat av: Sara

Bara du tycker den där är rolig.... efter 14ggr på repeat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback