tjuvstart och tillbakablickar

Ja idag startade dagen med en powerwalk. Sara hade bitvis problem med halkan men en liten smak av naturen i Rynninge och en strålande sol gjorde detta till en underbar promenad på dryga timmen.

Bambi o 2 rådjur

Dagens träning

Efter en extra god frukost (ja det smakar extra gott efter en morgonpromenad) så gick vi till gymet. Fick till ett hyffsat bra pass men jag är besviken på att de har tagit bort sandsäcken nu när jag köpt handskar å allt. Benen fick sig en genomkörare och även bålen.

Jag kom att tänka på när vi besökte gymet i Riga. Där hade dom en stretchingbur. Lite annorlunda.

 

Nu på eftermiddagen har vi grattat Saras kusin Emilie som fyllt 18. Ett grattande som betydde smörgåstårta, fika, kakor, rulltårta och en vanlig tårta men då hade samvetet hunnit ikapp mig och jag skippade att ta av den. Jag har nämligen tänkt att köra powerwalk varje morgon i en veckas tid nu och se om det hinner hända nåt. Startvikt i morse var 68,7 kg.

Bjuckar på några bilder nu när jag har möjligheten igen.
När jag hälsade på Henke o Milla så fann jag och Diva varandra.
 Riga. Ockupationsmuseumet till höger.
 Prylar från andra världskriget. Real stuff!

Alla småbilder kan du göra större genom att klicka på dem.

Nu har vi tvättid och avslutar med en storbild på mitt hjärta på en resturang i Riga



Hej hopp


Kommentarer
Postat av: Lisa

Stört opti med en stretchbur! Jag önskar mig en i födelsedagspresent! Kom ihåg det över sommaren ;)

2010-03-14 @ 21:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback