Till salu. Ben och säng

Ja våren kanske är här men det ligger mycket snö och is kvar. Tyvärr.

Dagens träning

Körde ju vinterhojen idag men slog om till sommardäck innan jag rullade ut. Vid Frösvidalkorsningen ökade jag farten och när allèn började vid själva Frösvidal så lade jag på en attack för det osynliga spurtpris som var vid den lilla lanthandeln. Jäklar vad det gick bra. Jag tog det :-) sen fick jag slita för att orka följa med i den obefintliga klungan som "ångade" fram i 24 km/h. Jag rökte mig själv riktigt ordentligt för de där spurtpriset. Vid Mattsa var jag okej igen och orkade gå loss med några gubbar i klätringen och vi höll fart ända till Garphyttan. Där ökade vi farten och vid Latorpskorsningen försökte jag gå loss. Sen höll det på och småattackerades hela vägen in till stan för att spurtas vid Karlslunds ridskola. Tycker nog att det gick bra då jag mådde illa på slutet och jag nästan hängde av mig själv där ett tag. Fan va sjuk man är.

Nu tränade jag ju ensam men ni förstår det mentala spelet jag hade.

Sen har vi handlat säng idag oxå. Resårmadrasser på IKEA, bäddmadrasser på JYSK men naturligtvis åkte det ner en massa annat som man inte visste man behövde.
Nu är den gamla sängen till salu och ligger på blocket men här är endå en bild.


Nu ska jag köpa biljetter till Rockstad Falun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback