planering

Jag gillar hårdrock! Ja så är det bara. Lyssnar på mkt olika sorters musik men rocken har alltid den största och bästa pltsen i mitt hjärta. Jag har alltid varit intreserad av att åka på nån stor festival men har fortfarande inte kommit iväg. Är jättesugen på att göra följe med min kusin Linnea till sweden rock nåt år men i år ska jag baske mig komma iväg på nån lite mindre festival åtminstonde. Det lutar mkt år Rockstad Falun den 28 maj.

För en 2-dagarsbiljett får man alla dessa band! 500 kr för 2 dagar och vem vet nån kanske kan låna ut sin lägenhet i den nya cykelhuvudstaden Falun till en veterancyklist?? ;-)
Fördelen med denna festival är ju att man kan kombinera den med några bra cykelpass oxå.

Gick 75 minuter här på morgonen och snart ska jag iväg och handla styrlinda till racern så den är funkis till imorgon för då kan man premiärkör den 7,8 kg racern. Ja det är inte lätt för att vara en tävlingsracer om du nu trodde det. Nä 6,5 kg är lätt. 7 kg är en bra racer. 7,8 kg är på gränsen till godkänt.

I eftermiddag ska jag få sitta i Lundbergarn trots att jag är ledig. Ska jobba lite gratis till klubben och frakta undan snö. Sen när jag ändå är vid klubbstugan så bränner jag väl av ett bra träningspass igen då.
Blir verkligen inte lika många timmar denna vecka som träningslägervecka nummer 1 då det blev dryga 20 h.
Jag har 8h 40 min nu men är skitnöjd ändå för det har varit bra kvalitè på passen. Sen rinner det väl iväg lite timmar i helgen.

Avslutar med Raubtier. Tror Oscar E tipsade mig om dessa arga haparandakillar för nåt år sen. De spelar på Rockstad Falun
/>Haj haj

Kommentarer
Postat av: Oscar Ekstam

Klart det var jag som tipsade om Raubtier, hallå vem annars liksom? =)



Och festlägenheten är ledig och bokad för dig 28-29 maj. Då öser vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback