Dubbelt smickrad men ändå skuldkänslor

Blir en kort blogg innan jag ska ut och cykla mtb. Det betyder alltså att det snart kommer att börja regna.


Som ni kanske ser i inlägget nedan har (kanske ) någon ur bandet Scar Symmetry lämnat en kommentar. Detta kan ju förstås vara vem som helst men kanske kanske har de gett mig som ett litet fan (även en liten fan) en kamratlig flirt. Scar Symmetry och Sonic syndicate  är nämligen två perfekta band att ha i lurarna när man kör intervaller typ 4x4 eller tunga långa intervaller.
Här har ni ett gammalt smakprov

 

Smickrande sak nummer 2 är att jag alldeles nyss blev uppringd och tillfrågad om jag ville gå mannekäng i ett köpcentrum den 28e augusti. Både påklädd och halft avklädd. Roligt, smickrande och spännande men av tradition befinner jag mig i Ludvika och kör Finnmarksturen då. Sorry ladies

 

Här hemma stryker en knäckt Neo omkring. Jag och Sara har ju bestämt att han aldrig kommer att kunna bli pappa. han kastrerades i förmiddags och mår lite så där just nu. Stackars honom.

Nu måste jag byta om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback