Bollen är i rullning

Idag har det verkligen varit en tuf dag för tävlingsarrangörerna. Jag vet inte riktigt om jag ska räkna in mig till dom för jag är ju mest här för att hjälpa till. Känner mig utan ansvar men jag hjälper ändå till så mkt jag kan.
Jag och Sara provcyklade en sträcka i förmiddags så hon helt plötsligt skriker till " Ola!! Kom, kolla här. Kolla. Kolla" Det visade sig att hon bara fått syn på salmbär. De ser ut så här:

Det var ikväll ca 280 st anmälda till GBB 2010 vilket är riktigt kul. Den korta prologbanan var ganska utslagsgivande med både höjdmeter och teknik. Vi är 4 cyklister från ALmby IK här nu och jag var snabbast. Snabbast av alla faktiskt men jag hade ju provkört den några gånger oxå. Jag hade 4:33, Stefan P hade 4:50, Sara hade 5: 23 och Tina 5:30 men det är imorgon det sätter igång på allvar.

Vi har oxå blivit filmade en hel del idag för SVT Östnytt om ett en gammal rallyförare som ska köra GBB på ett annorlunda sätt. Kolla in denna länk där jag och Sara är statister
http://svt.se/2.33686/1.2113019/forlamad_rallyforare_kor_igen?lid=puff_2113024&lpos=rubrik
Hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback