nya jaktmarker

Nu har jag lämnat den trygga famnen som kallas "cykelhandeln". Jo det förstås. Nångång har man väl beställt från typ cyclecomponents nångång men nu har jag tagit ett längre kliv. ett mycket längre kliv österut. Jag har beställt en lampa för 79,81 dollar från hong kong.

Fick ju en livevisning av denna under Happyriden igår så jag vet att den är okej.

Ringde upp sportklungans sportchef förut och skulle ursäkta mig för att jag häält upp vinglas Nr.2 men han själv låg till och med ett wiskeyglas före mig så där har ni den sköna inställning som finns i sportklungan :-)

Haj haj

Kommentarer
Postat av: Johan Fintling

Kan jag få ditt batteripack? Jag tror mitt har pajat. Lampan vill inte lysa mer och det går inte att ladda... Jäkla Kinaskräp... :)

2009-09-19 @ 07:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback