en snabbis på måndagskvällen

Då var kvällens fika över. Vi var sex stycken cyklister som firade kanelbullens dag i Hästhagen.

vid fototillfället mådde väl ingen särskilt dåligt tror jag.
Jag skippade ett varv för att filma lite. Tycker filmen blev rätt bra för att vara en stökig actionfilm.Ta en god titt på kartan innan du ser filmen så underlättare det tror jag.

Finns några saker du skall tänka på: I början svär jag till för jag har svårt att komma iväg på hojen då cykelbyxorna fastnade på spetsen av sadeln. Vid Hindrena ser Magnus P den banan som jag tappat under de tidigare varven, det är det han skriker till mig. På slutet försöker Niclas gå loss men blir ikappkörd vis sanden samtidigt som jag hälsar på Jonas & Emma utanför bild.

 

Nu är det måndag och jag, jobbarkompismats och Lisa har joggat runt Rynningeviken. En tur på 57 minuter som kanske motsvarar dryga 10 km. Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är dålig på statistiken. Varsågod.



Avstånd totalt: 11.24 km

Total tid: 54:45 min

Genomsnittligt tempo: 4:57/km

Medelhastighet: 12.1 km/h

Maxhastighet: 15.7 km/h

2009-10-05 @ 20:31:37
Postat av: Johan Fintling

Tack till Magnus för kaffe och bulle!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback