Åter i soffan

Åter sitter man i soffan igen. inväntar hockey matchen swe-sveits. Det blev inte så många som jag hade hoppats på idag men jäklar vilket prov på kämparanda denna skara har visat upp idag. En deltagare körde runt på en hoj som trivs bäst utför och väger ca 16-17 kg och visst har vi kört utför idag men naturligtvis lika mkt uppför. Då jag är dålig på namn så pratar jag och Sara om "den trevliga", "spydis" och "flåset". Tänker inte säga vem som är vem.
Min cykeldator visar 80 km idag, snittfart 23 km/h, min snittpuls var 128, klättrat ca 970 höjdmeter idag. Kom hem strax innan kl 15 idag och stack ut innan kl 10 men ändå visar datorn "bara" 3:30h.



Alla cyklade denna spång utom två av Almby IKs tävlingscyklister...


Känner du dig dum när du sitter nära skärmen och kisar? Klicka på varje enskild bild för att få en förstoring hemskickad på posten.

Mat, dusch, lite stretch är avklarat så nu ska jag slappa framför hockeyn ett tag innan ytterligare vardagsbestyr tar vid.
Rätt tomt nu på bloggämne...men det är det sällan särskilt länge...
hej på en stund.

Kommentarer
Postat av: Johan F

Vad tusan! :) Spydis och Flåsis, hoppas jag inte ska axla endera av dessa öknamn, då lägger jag inte upp mina bilder... OK, jag kanske flåsade lite, men ändå.

2009-05-03 @ 20:07:14
Postat av: martintrampar

Kärt barn har många namn. Noll tolerans för egna önskemål. Tyvärr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback