Indisk böna

Ursäkta min omogenhet...men mitt bajs är okej! Har ätit gröt och sitter med en kopp moccakaffe av bönorna Monsun Malabar. Vår favorit här hemma. Vi och vi...Det är bara jag uppe och ifrån sovrummet hörs rosslingar och snorljud. Sara är den bästa jag vet på att bli sjuk men hon reagerar ju själv över hur många det är i plugget som går omkring och hostar och nyser rakt ut. Stackars henne, hon hinner bara komma igång med sin träning så blir hon sjuk igen. Det var ombytta roller igår här hemma, hon låg ynklig i soffan och jag var serviceman.

Laddar inför dagens lätta, fina "kom igång pass" på vinterhojen. Det blir platt och lungt till Kumla. Väl där tänkte jag kolla med lite företag om de vill synas på höstens cykelcrossfest vid Kumlasjön. Det borde de för i år gör vi det större och bättre. Förmodligen 18e oktober. Skriv in det i almenackorna gott folk.
Jag cyklar nog förbi själva tävlingsområdet och dagdrömmer lite om de små, små banändringar jag vill göra oxå.

Ett annat sätt jag har laddat inför passet på är en trailer på youtube.  Gillar du action & Marvel...Se den! Ni damer som kärat ner i Hugh Jackman kan ju oxå se den. Nä nu ska jag börja lägga fram kläder för ett fint pass i pensionärstempo. Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har man inte kärat ner sig i Hugh Jackman i X-Men gör man det definitivt i Australia!!

2009-03-13 @ 09:34:02
Postat av: Milla

Jag försöker äta lunch och det första jag får läsa på din blogg är om Bajs ...jäävla Ola !

Postat av: stefan carlsson

länge sen jag tittade in hos dig. x-men m wolverine, var hittar jag den? nytt i videobutiken eller var? tävlar vi mot varandra i gubbarnäradöden klassen till hösten? det ser jag fram emot!/stef

2009-03-13 @ 22:37:47
URL: http://smilivspussel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback