Nice-dag blev bajsdag

Äntligen är sommmaren här. Jag jobbar ju utomhus så jag trodde att lite solskyddsfaktor på axlarna skulle räcka idag när Sara, hennes pappa Kenneth och jag åkte ut på vättern.
Det var verkligen helt sjukt fint därute men straffet har nu dykit upp på kroppen. Attans vad röd jag är på låren och lite på magen.

Detta ser knappast ut för att vara i sverige.
Lite naket...
Löpträning i vatten.. Var tvungen för det var svinkallt.
Gjorde bort mig när jag inte redigerade mina filmer i mobilen utan har tankat över dem en o en..
Vill ni se fler så ligger de
här på youtube.

När vi åkte hemåt så stannade vi för mat i Askersund där det oxå en utställning för Chevys från 55, 56 och 1957. Gillar väl egentligen bara chevy stepside men det var en rackare som jag gillade.


Nu har man öppnat en kall och saris ska iväg på fest. Ahhh tyst o lugnt.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback