Kalorielunch

Jag har mycket i huvet nu. Ekonomi, cykelcross, jobb, träning, Cameron Diaz...

Jag har en förmåga att bli tjurig när jag har mycket runt mig men just nu har jag hittat en medicin för att bli på mitt underbara skratt humör ;-)
family Guy!!!
Och en ubersnäll Saris

Dagens träning
Hade helt trasiga ben efter de tidigare löppassen och ingen motivation för träning men vad gör man?? Jo direkt till klubblokalen för tunga intervaller på testcykel och VAD UPPTÄCKER MAN??? Jo att benen ger mer watt nu än SM-veckan trots att de är lite träiga efter löpningen. Tack så jävla mycket. 5 minutare med 65 i kadens blev det men inte så många.
Imorgon därimot. Löpning igen :-) Denna gång med jobbarkompismats.

Idag blev det av. Pizza Hut. de öppnade i höstas och jag och kollegan martin har pratat om det länge och så äntligen...
4 slajsar, 2 skålar god, nyttig sallad och sen en lagom stor mjukglass. Rackarns vad mätt jag var och fortfarande är.

hej så länge

Kommentarer
Postat av: stefan

det enda som räknas: -vilket datum kör ni crosstävling? utöver det, -jag har en nyfrälst kompis som just börjat cykla, hon flyttar till örebro i höst för att plugga och kommer vilja ha cykelkompisar, lvg och mtb, -kan du eller din dama bistå där? bra kört i falun!/stef

Postat av: Oscar Ekstam

Öhhh?! Samma Pizza Hut som Vi i Falumaffian totaldissade, hur går det till?

2009-07-23 @ 17:56:09
URL: http://www.oscarekstam.com
Postat av: Matte

4 st bitar :) När jag gick i skolan hade vi tävling på Pizzahut, då drog jag i mig 12 st. Då är man mätt!!

2009-07-23 @ 19:21:50
URL: http://mathiasbergkvist.com
Postat av: ola

Stefan: Tävlingen är 18 oktober.

Ta hand om en cykeltjej? Det ordnar vi.

Oscar: japp Samma Hut. Varför dissade ni det?

Matte: ja det var väl då du lade grunden för din satta kropp :-)

Hur fan fick du i dig 12 slajsar?

2009-07-23 @ 22:06:24
URL: http://cykelola.blogg.se/
Postat av: stefan

dags att anmäla mig och mina tolv par pizzaslajsar då. jag har ett nytt koncept i år. istället för extra hjul i depån kommer jag köra pizzaslajsar och mellanöl. tror det funkar bättre./stef

2009-07-24 @ 14:09:33
URL: http://smilivspussel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback