Nattlig aktivitet

Vill ni inte veta om min senaste natt så sluta läs nu.

Inatt svettade jag ner två handdukar, en kudde, täcket, två par kalsonger, tre t-shirtar. Så ofta har jag inte bytt kalsonger sen magsjukan -87 :-)
Vaknade dock upp piggare än vad jag varit de senaste tre dagarna. Skrev igår om  jag mådde bra...Det var definitivt pga ipren. På 30 minuter gick jag från halvpigg till frusen och seg.

Tvätt och långsam städning är lagom aktiviter idag och snart är det final i Tour the ski. En Final där Anna Haag verkar stå för den bästa svenska insatsen. Synd att Marcus Hellner fick  kasta in handduken då han nog kunde skatat fort uppför slalombacken. På vägen hem igår från Sälen  lyssnade jag på den näst sista etappen där Rickardsson verkade köra grymt bra. Gick omkull, låg sist och körde sen upp sig otroligt mycket. Verkar som om Gunde gör ett bra jobb.

Då vi båda är sjuka här hemma så blev det film igår. "Chocolat" en typisk tjejfilm och jag somnade efter en tredjedel men vaknade de sista två minutrarna. Missade (som tur var) Jonny Depp. Såg dock Carrie-Ann Moss ( mums), Peter Stormare, Lena Olin.

Ahhh...sjukdag och slöande framför tv:n och vad hittar man då??? Ett Family Guy ansnitt!
Got to go.

Kommentarer
Postat av: Bombarn

Våga vila nån gång ;)

2009-01-04 @ 16:01:45
Postat av: ola

Jag ska bli bättre på att sova...

Postat av: Mamma Milla

oh shit här läser jag om en riktig vekling =D



Här läser vi om en man som är RIKTIGT förskyld =D



Krya på dig gamling !



2009-01-04 @ 16:25:50
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

oh shit här läser jag om en riktig vekling =D



Här läser vi om en man som är RIKTIGT förskyld =D



Krya på dig gamling !



2009-01-04 @ 16:26:15
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback