Laddar med mustach

Känns som jag för tredje kvällen ska gå igenom samma procedur. Eftermiddagen känns rätt bra så jag tror jag är på bättringsvägen men så kommer den jävla natten. Nätterna är hemska. Fy fan vad jag svettas, fryser, byter kläder och pratar högt för mig själv om hur trött jag är på det här.
För några timmar sedan var jag o Sara bjuden på god kalkonmiddag hemma hos hennes mamma. Verkligen jättegott! Den största nackdelen var dock att cykla till andra sidan stan och hem igen. Garh! minusgrader o skit!!   Han hem till sportens årskrönika vilket gav sköna återblickar iaf. Är lite sugen på att gå till tv:n inatt om jag skulle råka vara inne i ett sånt där klädbyte. Saknar ju canal + utbudet men junior -VM finalen i hockey kan bli en riktig rysare. Hoppas att de svenska grabbarna kan ta dem den här gången.

Fick höra några glädjande ord idag. Charlotte Kalla hade vilat 12 dagar sedan hon blev förkyld. Det hjälper mig.

Nämde innan jul att Sara bara skulle få några pappersbitar i julklapp. Kan nu avslöja att det var 2 biljetter till Mustach den 31a januari.
Hej på ett några timmar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback